25e december

Ja förra året den här dagen var jag så full så jag knappt visste vad jag hette ?
Tappade klänningen på dansgolvet
Plockade kristaller från kristall kronan
Slarvade bort min plånbok så huney fick stanna till stället stängde & han letade upp den till mig.
Jag var så bakfull den 26e så jag gick upp ur sängen kl 18.00 den dagen.

Iår lär det INTE bli så.
Jag har faktiskt ingen lust att drika alls...
Ska bli kul att va med Camilla iom man inte träffar henne speciellt ofta längre iom hon bor i huvudstaden.
3 disney filmer ska jag se idag. 2 är redan avklarade :)
Jag är btw sviiiiiiiiiiin hungrig !
Hoppas mamma & dom kommer snart.

Blöö vad jag är depp, I miss my baby boo då fucking mycket ska ni veta  ....
Lonlyyyyy Im miss lonlyyyyyyyyy

Nä palla va neggodil idag?
Jag ska försöka att anstränga mig & vara glad idag !

Hoppas ni alla fick en mysig jul iaf <3

101 days


I miss you my love...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback