Cräääääääyseee

Tja
Hur har er helg varit ? Min har varit .. hmm blandad.
Igår var kul bara för jag umgicks med Camilla, mega skojj ! Saknar det !
Men vi ses snart igen... HÖHÖ ;)
Hörs gör vi via mobilerna HELA tiden ändå haha
Jag köpte ett jätte fint armband idag när jag var med henne & shoppa !
Visar bild på det sen :)
ÅÅH Just det !
Jag fick ett rosa silikon skal av Camilla + två st shortor att ha på jobb :D
Tack tack tack tack :D
Snackade med älsk lite inatt också ! Han var bara inne snabbt men han snacka med han lite <3
Bölade i typ 2 timmar sen , saaaaaaaaaaaaaaaknar honom så...
NU ska jag ut till min andra älskling, burban <3
Ska rida honom i ridhuset sen kl 21.00 är det Beck ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback