Dåligt

Vet jag bloggar dåligt men har absolt ingen lust för någonting alls just nu ..
Men men så här står det i mitt horoskåp :

Du har något särskilt i sikte & bromsar inte förrän du är framme vid målet
Det känns helt enkelt inte rätt tid att vila innan du nått din dröm !

Det stämmer så det är läskigt nästan !
Jag saknar min älskling så obeskrivligt mycket.
Jag tycker det är så jobbigt att va utan honom ...
Men snaaart mycket snaaart !

Imorgon är det bara en dag kvar till jul festen med international atis.
Hoppas det blir roligt men det blir det säkert.
Ska j ända upp till södertälje denna gången !!!
Men men nu måste ja fixa ....

Hör kanske sen .........

95 days

I miss you my love ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback