Hey Barbie ?

Hey Barbie ?
Are you into black men ?
Hey barbie ?
Can I call you tomorrow ?
And to day ?


Haha så störd !

Kollar på fotbolls kanalen eller vad det heter.
Fattar noll. Men ja ... har som rutin att kolla på det ...
Barcelona är på tv nu :) MITT lag hihi
Orka att dom bråkar på tv ?
Palla fotboll haha

Gaaah ska sova snart , ska logga in sen inatt & prata med min älskling !
Åh mitt hjärta slår extra slag & jag fylls av glädje bara av tanken <3
Blev faktiskt glad innan idag också.
Fast av något helt annat. Hmm & folk säger att det inte spelar nån roll?
TEAH RIGHT
Fuckers
Det spelar roll !
Men jag är en av dom lyckliga ;)

Vet ni fattar inget av det jag precis skrev?
Inte menningen ni skulle det heller haha ;)

Imorgon ska jag sola , sen på ett snabb möte.
Lär missa mötet på international atis, sällan ? Fan jag som älskar deras möten!
Har en demo också i veckan & då ska jag sälja en pro aqua ;)

Vi hörs kanske sen inatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback