Jag ORKAR inte mer !

Fy fan vad jag är trött på allt !
NU vill jag fan få slut på mitt lidande för jag pallar seriöst inte mer !!!
Fy fan vad ledsen jag blev när jag vakna idag.
Drömmde en suuuper verklig dröm om huney att han hade precis kommit hem nu innan jul.
Han var hemma hos mig.
Vi somnade i min säng & jag var sååå jävla lycklig !
MEN sen vaknar man & han finns inte här !?
Det vara bara en jävla dröm !?
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH så ledsen jag blir !!!!!!!!!!!!!!!!
fan fan fan fan faaaaaaaaaaaan & åter fan....
Har bara solat & käkat frukost idag.
Med tanke på min katastrof natt.
Ok på själva jobbet gick det bra men EFTER jobb så pajja skorna osv........
Orkar inte mer nu.
Ska jobba inatt igen fast denna gång 22 - 05
Nu ska jag ut till mina hästar för att sen åka till familia.

FATTAR DU SÅ MYCKET JAG SAKNAR DIG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback