JULFESTEN !

Ja vad ska man säga ? Jag kan INTE säga att jag hade tråkigt haha
Åkte dit med trevligt folk, 55 mil !
När vi kom fram var redan ett helt gäng komna :)
På tisdag morgon stack vi ner på stan & shoppade lite i södertälje sen blev det mys inne på spaet :)
Sjuuukt avslappnande
Sen kom CARRO :D !
Jag , carro & sofia gjorde V oss inför julfesten som var maskerad !
Kommer bilder på det sen jag lovar !
Sen kl 18 började festen med International atis ! Massa pro aqua  säljare från hela landet var där !
Det var så jävla roligt !!!
TACK ALLA <3<3<3

Men...
Fast jag är glad för stunden så gick det inte en minut utan jag tänkte på min fina huney...
Jag älskar honom mest i hela vida världen...
Just nu ligger jag här i min stora tomma säng & gråter för jag saknar han så mycket ...
I miss you my baby boo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback