Love

Love is life
And if you miss love
you miss life

Ja, jag har verkligen inget liv nu när min kärlek inte är hemma ?
Allt står lixom stilla. Precis som tiden inte rör sig alls.
För mig känns det som han åkte igår.
Är fortfarande lika sjukt ledsen...
Därför blir jag glad när dagarna bara tickar på :)
För vrje dag som går kommer jag 1 steg närmre honom <3
Åh jag älskar honom så ♥

EH hoppas ni fatta i förra inlägget att Arsenal INTE är mitt favvo lag utan min älsklings ( MIN HUNEY SOM INTE ÄR HEMMA ) hans älsklingslag !
Ville bara förtydliga det så ni inte tror jag håller på Arsenal haha ;)
Mitt hjärta bankar för Barcelona <3
Ända sedan dom vann Champions leag finalen mot Arsenal har jag gillat dom :)
Btw det var den BÄSTA matchen jag någonsin har sett !
Blir ju inte sämre iheller att min favorit fotbolls spelare Henke Larsson var med i Barcelona när dom vann :)
hihi

Nä inget mer fotbolls skrivande för det har ja noll koll på !
NU ska jag tvinga mig själv att sova ett par timmar.

Nu ska jag drömma om min fina prins <3




Natcho chips & dipp , öl & sprit / fina vänner + Fotboll !
På O´lerys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback