Oh baby baby...

Love is a friendship set on fire <3

Min andra halva, jag längtar så efter dig ... <3

Igår var jag ute med massor med roliga folk ! :)
Tyckte verkligen det var jätte skojj !
Ända gången jag verkligen är glad är när jag är med nära & kära <3
För fy fan vad jobbigt det är nu...
Saknaden är så jobbig..
Den plågar mig varje dag dygnet om...
Men IGÅR hade jag det mycket trevligt !
Tack alla som gjorde kvällen / natten så bra <3
Det vill säga jag & Malin & alla boysen haha ;P

Imorgon ska jag & Malin, Björn & Robin kolla fotboll :P
Ska också bli kul hihi !

Nej jag ska inte ljuga jag är jätte ledsen.
Jag saknar min snyggolo jätte mycket
Jag mår jätte dåligt
Jag blir sämre för var dag som går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback