Oj då !

Bloggnigen har inte varit på topp idag !
Internet har strulat HEMSIDORNA TILL BLOGGEN har strulat !
Åh man blir så sur men men ....

Efter jag hade solat red jag min fina burberry <3
Var på väla med mamma & handlade julklappar, åt köttbullar på ikea också :P
Btw dom ändaaaa köttbullarna som jag faktiskt äter! Hatar köttbullar i vanliga fall...
Sen hem snabbt & köra till Malin.
Jag , Malin , Robin & Oliver var på O´lerys & kollade matchen mellan MU & Arsenal.
Min älsklings lag förlorade ( Arsenal )
Dom var seriöst inte bra alls idag ?
" Glory glory Man uniteeeeed "
1 - 0 till MU

Nu har jag ont i huvudet + jag gråter för ja saknar hun så jävla cp mycket....

89 days

I miss you my love ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback