On the first page of our story

Hej har precis duschat.
Fy fan mår inte bra idag heller...
Åhh jag behöver min älskling ;'(
Jag vill inte vara här mer.
Jag vill åka till min älskling & vara med honom.
Inte sitta här insnöad i kalla tråkiga sverige.

Är lite rädd faktiskt, en sak står inte helt rätt till på mig.
Känns kanske som jag måste kolla upp det..?
Nää väntar ett tag till.
Lär ju märka om det blir värre.

I värsta fall dör man.

NU ska jag faktsikt kolla hur min inspelning blev.
Ni har aldrig hört mig sjunga eller hur?
Eller vissa av er har men mer oseriöst
Har spelat in när jag sjunger " I love the way you lie part 2 "
Tänkte om den blir OK att jag ska lägga upp den här till er.
Låter det bra eller ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback