Vår dag <3

Idag är faktiskt en speciell dag för mig & huney :)
4,5 år tsm ;) iiiiih I love yooooou <3
Tråkigt bara att vi inte är i samma världsdel...
Hör ni hur hemskt det låter !?
ÅÅÅH flyg mig till dig nu min snyggolo <3

Inatt när jag jobba gick det kanon bra ;) Im the beeest !
Har redan solat, palla va vit till nyår ? Erm.... NEJ !
Nu ska jag byta om & gå ut till mina hästar.
Ikväll ska vi till mormor för hon fyller år + kolla när Jay vinner idol :)
Camilla ska se det live i Stockholm ! Såå coolt !
Fårse om jag drar ner en runda till staden sen men tror faktiskt inte det ... men fårse...

buuhuuuu fy fan vad ledsen jag är idag ..
Jag vill till min baby boo.

86 days

I miss you my love ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback