Värdelös

Hej
Här sitter jag, & kan inte sova som vanligt..
Imorgon eller ja det blir ju idag åker jag iaf till Södertälje för på tisdag är det julfest med international atis
Det vill säga att uppdateringen på bloggen inte kommer vara på topp tyvärr.
Malin är det OK att jag inte bloggar ;P Haha
Ska fixa batterier till min kamera så ja kan ta lite bilder när ja ändå är där.
Ska på spa innan julfesten.
Känner att jag behöver det faktiskt..

Nä nu ska jag se om jag kan få tag på min älskling så ja kan få prata med han innan jag somnar <3
OMG vad jag lääängtar efter honom..
Men det har ni nog fattat vid detta laget..

Hörs senare idag


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha ja jag ska nog överleva förhoppningsvis. :)

2010-12-20 @ 06:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback