Vinter idioter !

Jag hoppas seriöst att alla ni idioter som gillar äckliga vintern & snön att ni är ute i kylan som ni tycker s¨åå mycket om och gör era fucking snö änglar !
Gnäll förhelvete inte ni säger ju att ni älskar vintern & det är fint & bla bla bla ...?
UT & VA I ER FUCKING VINTER !
Mmm jag hatar vintern, märks det eller ?
Har iaf fått en ny fram tand precis yeeeey äntligen typ.
Jag mår btw as dåligt,,, mår typ illa.
Jag känner mig jävligt varm...
ska kolla sen så jag inte har feber :/
Nä en kopp varm chocklad nu innan jag bryter ihop i tårar hade suttit fint.
Hade egentligen en demo idag men dom jag skulle till var sjuka..
Så blir inte att sälja pro aqua idag ... :(

Jag satt uppe inatt & grät floder.
shit som jag grät
Lovar , hade jag sparat alla mina tårar som fallit hade jag kunnat fylla vår swimingpool.
( Den är 11m lång, 6,5m bred & 1.55 djup )
Fy fan jag hatar att gråta & må dåligt..
Men jag kan inte hjälpa det?
Jag saknar min kärlek så jävla mycket.
Men snaaart vääldigt snaaart !
Iiiiiiiiiiiiih !
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback