And hell yeah ! Im the mother fucking Princess !

Yes Im princess & du är ?

Ja ska faktiskt vara party princess den 11e dec !
Deeet var längesen !
Ska faktsikt bli kul, eller ja ska försöka ha kul.
Ja hatar att vara ledsen hela tiden...
Ingen märker det så det är iaf bra...
Vill inte att folk runt om ska må dåligt på grund av mig.
Fan jag städa aldrig mitt rum !
Har inte hunnit det idag...
Har gjort sådär 4578986546789 saker ..
Gaaaah jag tänker på min älskling hela tiden
Jag saknar han så mycket ...
Ingen fattar nog hur mycket jag verkligen LÄNGTAR till jag får se honom igen !

I miss you my love

Jag älskar dig över hela mitt hjärta <3


God natt folket nu ska jag "sova"
Det vill säga inte sova utan sitta vaken i 100 år

Hörs mer senare idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback