Andas ... ! Andas...!

Hej jag lever !
Har varit & far & flängt över allt tycker jag !?
Fy faaan vad jag hatar detta vädret !
Ska fan gå i ide...
Tack vare detta cp vädret fick jag beställa hem ett par skor från nelly så man inte fryser ihjäl !
+ man måste ju följa modet?
Måste köpa ett par skor till bara , eller det är ett par boots som jag har gått & kollat på.
Men dom finns det 100 av så det är luuungt.

Är jätte sugen på att skita i allt & slänga mig på ett plan till kängruland till min babe
Orkar seriöst inte med vintern?
Jag verkligen HATAR den !
Sverige är ett cp land.........................
Bröt min långa tumnagel innan när ja skulle tanka, iom mina naglar är så hårda så bröt jag den lång nere så blodet sprutade !
Vinter helvetets fel !!!!!
Nej fy fan ge mig sommar & sola & vääärme <3
Give me my baby booo ;(

68 days

I miss you so damn mutch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback