Äntligen på Idol ...!

Så åkte han ut !
Han skulle inte vara där. Varför vara med i Idol om man redan har skivkontrakt + varit med i melodifestivalen 5 ggr?
Eh nej tack & hej !
Har varit hemma hos bästis med Jojjo & kollat Idol & käkat.
Dom skulle ut i staden & dansa men ja åkte hem. Ska upp tidigt imorgon.
Har 390964347890986490+09876549098765 saker att göra som vanligt !
Men men hästarna behöver klippas & få på sig många tjocka täcken för nu börjar det bli kallt !
Längtar till på tisdag då vi åker till Tropical Island <3

Jag ska faktiskt strax sova..
Eller ja, jag sitter & gråter just nu för jag saknar min älskling så mycket...
buuhuuu...

Men vi hörs imorgon snyggingar
Godnatt



Godnatt, min vackre prins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback