Chock...

Det har hänt en mycket allvarlig sak..
Jag vill inte skriva vad. Men det är mycket allvarligt.
Jag var mega ledsen innan för jag saknar min huney men nuuu händer det här som gör en ännu mer ledsen !
Jag kan säga så mycket att det som har hänt påverkar mig väldigt mycket..
FAN NU hade jag behövt min fina huney här hemma så han kan trösta/stötta mig ;(
Tur jag har min familj men det hade bettyt så mycket om även huney var hemma nu & kunde finnas här.

FAN varför skulle detta hända ?
Får se om jag orkar blogga mer idag.. missar som vanligt mötet på international atis tråkigt nog.

NÄ nu måste jag iväg , kanske hörs senare idag...

Varför alltid jag ?


Kommentarer
Postat av: Carro

Vad har hänt? =(

2010-11-22 @ 14:20:02
URL: http://silverbern.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback