Crying

Idag kommer tårarna i floder. Varför ?
Varför blir jag inte mer glad desto tiden går då jag varje dag är ett steg närmre min kärlek?
Jo, för att jag saknar honom i min vardag. Jag känner mig som en simbie som bara går upp ur sängen var dag för att jag måste, inte för jag vill.
Jag vill ha min trygghet, min andra halva som jag kan prata om allt med & som finns där för mig.
Det är jobbigt att han finns ett x antal mil härifrån.
Jag ser mig i speglen & ser någon ledsen ensam person. Som inte är nöjd med sig själv.
Någon som bara är här för stunden men i tankarna lååångt långt borta
hos den hon älskar mest.
Jag gråter nu.
Jag är ledsen.
Och jag saknar honom otroligt mycket...

Nu ska jag gråta mig till sömns.
Imorgon blir en lång intensiv dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback