Jag hatar det här vädret. Jag verkligen HATAR det. Jag går inte ut om jag verkligen inte måste.
Jag bloggar dåligt på helgerna för det är nästan iongen som läser på helgerna ändå?
Jag jobbade inatt, fy fan säger jag bara.
Just nu sitter jag i min säng & kollar ut på hur snön bara yr där ute.
Man kan inget annat än att HATA den här årstiden.
Jag förstår mig verkligen inte på folk som gillar vintern !?!?
Jag tror ja måste börja införa att från okt - april varje år ska jag bo någon annan stans i ett varmt land.
Jag orkar seriöst inte med vintern, finns absolut INGET positivt med den!
Idag blir det att ta fram pro aqua & fixa lite. Ska även skritta ut i snön med hästarna när det har lungnat ner sig...
Jag saknar min babe mer än någonsin...
I feel so alone...
Åååh take me away from this !

71 days

I miss you my love...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback