Fan...

Ni fattar inte hur jobbigt dt är att drömma om den man äölskar mest i hela världen vaaaarje natt sen när man vaknar så finns han inte där ? FATTAR NI SÅ LEDSEN MAN BLIR  !  ?
OK nu sover ju inte ja så mycket precis men dom få timmarna jag gör det så drömmer jag om honom.
Senast idag drömmde jag om han, vi var i thailand , jag var jätte brun han va jätte brun jag var glaaaaaaaaaaaaad !
Sen vaknar man så är man i vinterland som jag verkligen hatar ?
Känns väldigt skojj verkligen...
Nej fy fan..
Har ätit min diet frukost varit ute & gått med valpisarna...
NU ska jag mocka till min häst & rida honom i ridhuset sen ska jag till min svårt sjuka vän som inte är bättre än ;'(
Ska hämta min syster på skolan, kolla om jag fått mina skor från nelly & läsa nya nr av ridsport.
Allt detta måste jag hinna göra innan jag ska opereras i eftermiddag !
Jag har inte änns hunnit bli nervös?
Jag litar på dom, det blir säkert fint.

Blir inte så¨mycket bloggning idag...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag menar inte att vara elak med det här: Nu vet jag inte hur gammal du är, men om man dömer efter hur du skriver så gissar jag på ca 13-14 år. Om så är fallet så har du som tur är några år kvar i skolan att träna på ditt skrivande :) Om du är äldre så råder jag dig att, för din egen skull, ta några svenska- och/eller skrivkurser.

Bara lite vänlig kritik!

2010-11-25 @ 14:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback