För dig ska jag göra det 1000 gånger om

Äntligen vet jag vad låten heter !
Gubben i lådan
Vilket jävla namn på en låt?
Aja Har bara kollat på film idag & deppat.
Nu eller snart ska jag dra på mig mina jobb kläder & bege mig till Landskrona igen för jobb jobb jobb.
Asså jag vet inte vad som händer med mig. Nu är det akut.
Jag måste komma iväg till hun inom en viss tid innan jag inte orkar mer.
Här finns inget för mig. Jo min familj, men nästan notera NÄSTAN alla mina vänner finns inte här?
Jag vill vara med min kärlek & vara glad.
Inte sitta här & tina bort i mina egna tårar..
Jag klarar inte det.
Jag vill till min älskling nu.

64 days

I miss you my love ...



Här är låten som jag äntligen hitta namnet på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback