För mig är det inte lätt

Fick höra för ett tagsen att ja hade det perfekta livet & att folk var avundsjuka för dom inte var mig.
Hur tolkar man det ?
Ja, jag är glad att jag har en underbar familj som gör allt för mig.
Mina underbara vänner som betyder så mycket.
Men dom som känner mig väl vet att jag kan vara en riktig enstöring.
Men att inte ha min huney här, asså det är så jobbigt för mig...
Jag vet inte hur jag ska beskriva det ?
Jag gråter inombords så ofta & när ingen ser så gråter jag floder.
Varför ?
För jag älskar honom över hela mitt hjärta.
Jag tänker på honom varje dag hela tiden.
Jag önskar ja va miljadär så ja kunde åkt ner till han då & då.
Jag kan inte bara lämna mina hästar osv
Inte nu iaf, men snaaart mycket snaaaart kan jag !
Som sagt den dagen jag ser han igen
fy faaaaan vad glad jag kommer vara !
Då gråter jag ist glädje tårar.
Sova lär jag inte kunna göra idag som vanligt !
Ska skriva ett mail till min älskling <3<3<3<3
Ska nog se en serie på datorn
Rummet blev kanon bra med min nya mublering haha
Nej , kanske skriver mer sen annars hörs vi imorgon


Jag saknar min prins <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback