Fucktard !

Blir man inte sjukt irriterad när ingenting går som man vill på en hel dag?!
Gaaaah blir så arg ! Det är inte bra när jag blir arg för det slutar bara med att jag gråter...
Allt som har med datorer att göra har svikit mig idag & det SUGER !
Tur det är en ny dag nu...
Fan har massa mail att svara på men jag har inte haft tid & lust idag..
Var inget mail från huney idag så då struntade jag i resten av mailen..
Men tänkte läsa igenom dom inatt.
Imorgon ska jag sola, träna min elver & jobba i black jacken på kvällen /natten
Hoppas jag är på ett bättre humör då...orkar inte sitta där & var ledsen...
Nu är jag ledsen, jag vill inte vara här utan min snyggolo...
Men nu ska jag kolla mail & fortsätta städa på rummet osv
Bara vara ledsen..
Vi hörs senare idag

Princess needs her prince...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback