Gäsp....

Hej eller godmorgon kanske man säger ?
Är hemma från Black Jacken nu iaf ...
Måste varit småbarnens afton idag !?
Jätte många små som var ute ..?
Aja jag har haft ett jävla humör idag kan jag säga ...
Ont i ryggen har jag & i höger armen så det dunkar ..
Inte lönt heller att jag går & lägger mig för kl 8 ska jag köra till Malmö.
Tänkte blogga fram tills jag ska åka. Ska även byta om.
En fördel med att vara brun är att man har inget smink förutom mascara & ögonbryns penna.
( Jag har vita ögonfransar & ögonbryn annars...)
Hungrig är jag inte iaf !
Tänkte måla om mina naglar en gång till.
Just nu är dom helt guldiga :)
Får snart ett gråt anfall känner jag också om jag inte får snacka med min älskling snart.
Shit jag behöver verkligen honom jätte mycket ;'(
Idag var där några som var cp i BJ & då önskar man bara att han skulle komma gåendes & typ ja.. !
Ni vet nog vad jag menar!
Imorgon ( måndag ) börjar min nya bantnings kur.
Det har verkligen lyckats folk har frågat MIG om jag har gått ner i vikt !?
Så det funkar ! Mohaha
Ska inom International atis också idag & hämta mina skoooor :P
Saknade dom ikväll/natt
Neeeej nu måste jag ta tag i mig sj & byta om ..
Fy fan vad jag saknar min älskling ...
Va jätte ledsen innan & grät floder som vanligt...
Usch , I miss you so my love ;'(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback