Hahaha ;)

Anonym : Asså shit ! Såg en as het brud här om dagen på city gross!
Jag : Haha Okey !
Anonym : Ja, det sjuka var att hon såg ut precis som dig fast med kort hår! Likadan gås jacka som dig & allt !Har du en tvilling syrra eller ?
Jag : Haha nej det har jag inte ! Har bara en lilla syster.
Anonym : Fan vad sjukt ! Hon var iaf en riktig kopia av dig !Förutom att hon hade kort hår :)


Hahahahaha ni som känner mig förstår kanske varför jag satt & as garva när den här personen skrev det här till mig på msn :)
Ja vem vet jag kanske skulle passa i kort hår ...?^^
HAHAHA

Första ggn på länge som jag skratta !

Annars idag har jag bara gått & drömmt om min älskling, min fina huney..
Jag saknar honom så ;'/

65 days

I miss you my love...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback