Hatar vintern !

Det är svin kallt ute idag men ja, jag har inte frysigt när jag har varit ute iaf?
Hade 100kg kläder på mig & min häst skit många tjocka täcken så vi överlevde faktiskt.
Nu ska jag städa mitt stökiga rum. Det är kläder precis överallt ! Måste sortera lite på hyllorna också.
På mitt nattbord ligger huneys armband som han glömde hos mig 2 dagar innan han åkte iväg.
Jag har fortfarande inte flyttat på det... buuhuu fy fan vad jag vill va hos honom nu ;(
Sitter i sängen med en av hans tjock tröjor, har 2 par jogging brallor på mig men det börjar bli liiite för varmt för på mitt rum är det som en bastu haha ;)
Nä här kommer 2 vinter bilder på mig & siv <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback