Hejdå min vän.

Idag ska jag hem till Camilla för att säga hejdå.
Imorgon flyttar hon till Stockholm.
Jag har nog inte riktigt fattat det än?
Det kommer bli lite små jobbigt när man verkligen fattat att hon är 64 mil härifrån.
Ja, jag tycker det kommer bli jävligt tråkigt & JA jag kommer sakna henne.
MEN varför se allt negativt?
Hon jobbar på ett bra jobb, hon bor i f*cking Stockholm där det finns 1000 saker att göra, det tar 1 timme med flyg så är man hemma, det finns mobiler & internet så man kan prata , + man kan åka till Stockholm & träffa henne !
Jag orkar inte se det negativt för det finns egentligen inget negativt.
Min kompis är glad av att flytta & jobba där.
Man vill väl att sina vänner ska må bra?
Jag stöttar henne iaf till 100 % när det gäller att flytta dit.
Jag är glad för hennes skull men
FAN VAD JAG KOMMER SAKNA HENNE !



" På Stockholms heta nätter på Stureplan...(8) "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback