Hemma från jobb i Black Jacken

Hej på er ...
Var ska jag börja ?
Alla killar på hela nattklubben ragga på mig.
& dom är ju inte liiiite fräka heller !?
Idioter ...
Fast folket där i övrig är super snälla.
Innan alla idioter kom var där massa rock band som spela :D
Me like ! Lite mega musik varning faktiskt ;)( såg tom en kille som gick på mega som hade förvandlads till en riktig svart rockare !?)
Haha ja..
Men påvägen hem från landskrona kom jag som vanligt på att tänka på min älskling & tårarna rann som floder...
Vattenfast mascara har jag börjat med nu! Då har man inte mascara i hela huvudet fast man gråter.
Usch fy fan vad ledsen jag är...

Huuuuney I miss you så jävla mycket ....
Jag vill va hos dig nuuuu......
Jag orkar inte va ledsen mer ...

Jag älskar min fina snyggolo över hela mitt hjärta <3



Nu ska jag sova, hörs senare idag

" Just Smile if there is anything you want "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback