HEMMA FRÅN TROPICAL ISLAND !

Hej !
Är ni hemma från några dagars party party på Tropical Island med International atis !
OMG så kul det var att komma tillbaka dit ( Var där med international atis i Mars detta året )
Vi har gjort så många roiga saker så ja kommer inte kunna skriva ner dom bara sådär!
Kommer lägga upp MASSOR med bilder & skriva lite texter till dom så även ni får ta del om det roliga vi gjort ;)
Snällt va ?
Känns konstigt att vara tillbaka i ett regnigt skåne som vanligt ... !
Så ni att jag har även tatuerat mig? Hahah ;)
Niiiiiiiiiiiice !
Nä nu ska jag börja ladda upp bilder ;P


Jag har tagit över 390 bilder med min syrras ena kamera & med min egen + syrrans + iphone blev det över 400 bilder haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback