Hold my hand

Om du håller min hand
Lovar jag att göra allt jag kan
Om du håller min hand
Saker blir bättre
Om du håller min hand
Ingenting kan komma imellan oss
Om du håller min hand

Idag rinner tårarna som floder på mina kinder.
Stora glittrande pärlor
Hade mina tårar varit riktiga pärlor hade jag varit miljadär nu.
Idag är en sån dag då jag vill dra täcket över huvudet & aldrig vakna igen eller ja vill vakna men Inte här !
Jag vill vakna upp hos min snyggolo !
Orka va här !?
Jag ska bara fin slipa mig själv sen vill jag flyga här ifrån...
  • Jag är smal
  • Brun , check !
  • Jag har gort mitt första 90760765+87643234 i huvudet
  • jag har gjort honungs meloner

Som ni ser har jag ett par punkter kvar.
Men det löser sig väl eller ?
Nu ska jag ut & gå med Figaro, min sötis <3

Ska även fortsätta planera
& att låta bli att gråta, det går inte ..
Jag saknar honom så det gör ont..


Figgis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback