I miss my boo ;(

Åhh vad jag saknar min snyggolo...
Gaaah jag står inte ut längre.......

Idag shoppade jag lite på väla
Köpte ett par skinbyxor för 299:- & ett par blingbling hörlurar i rosa till min iphone för 149:-
Sen hitta jag en cp snygg jacka, en sån som alla typ har men ingen sär var dom köper dom?
Jag hittade EN i storlek 34 som va så jäääävla fin !
Så jag köpte den i mörkblå till min syrra för 1399:-
Vet, jag är snäll.
Verkar inte som folk har pengar nu, det var typ inte en ända person på väla?
Jävligt skönt :) Dom får alltid in allt nytt veckan innan lön & då har dom flesta ingen lön.
Därför åker jag alltid dit då för då vet man att enns storlek finns till 110% + där är inget folk, GÖTT ;D
Nä nu ska jag äta lite flädersorbe glass, den smackar sommar.

Jag saknar min babe ;'(

67 days


I miss you my love...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback