No pro aqua tomorrow

Nix blir inte att göra någon demo imorgon för jag hinner tyvärr inte det innan jag ska opereras.
Så ingen pro aqua lär jag sälja imorgon :(
Har btw sanerat mina madrasser idag med min pro aqua :)

Ska bli så jävla skönt att få det gjort ! Operationen asså, Har väntat ett BRA tag nu. Men imorgon sker det !
Åh vad jag är depp...
Jag vill till min fina huney <3
Huney? Jag äääälskar dig ! Hoppas du vet det hihi ;)
Nä jag känner mig duktig som har sparat så mycket som jag gjort !
Jobba jobba jooooobba !
Ska jobba i black jacken både fre & lör dock på ett lungt ställe.
Nej nu ska jag gråta vidare & hoppas på att mina nya skor kommer imorgon eller på fredag.

I miss you so huney ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback