Packar !

Just nu packar jag !
Ikväll åker jag ner till alla andra för imorgon drar jag + andra säljare från International atis till TROPICAL ISLAND !
Ska bli så j*vla kul !
Jag behöver komma bort ett par dagar så ja får tänka på annat...
Känns sjukt konstigt att jag inte har min älskling med mig dit...
Ingen som tar hand om mig ... buuhuuu...
Nä nu får jag för första ggn på många år klara av något själv & det ska bli intressant !
Vi hörs när jag kommer hem på torsdag kväll !
Ja kommer ta massor med bilder så ni blir glada ;)
Haha vill ni mig något så smsa till Iphon den är så klart med <3 haha
Finns inget internet på tropical island så där lär ni inte få tag på mig !
Ni får hade så underbart i kyla för imorgon drar vi till värmen <3

Cya bitches

Älskling ja saknar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback