Så var dagen bort blåst

Ja, tiden går så fort & jag hinner inte med ?
Jag är 21 år & snart 22 till nästa år & jag har redan ångest & känner mig as gammal?
Jag vill alltid vara 21 år gammal ! Inte ett år äldre. Så när ni frågar mig hur gammal jag är från & med nästa år så är jag fortfarande 21 bara så ni vet.
Baaaah jag vill till huney ;( Vill inte va här mer alls...
Jag är ju bara ledsen här hela tiden för jag saknar han så ...
Måste berätta en positiv sak. Mitt hår har växt skit mycket :O
Vet inte varför men det har verkligen växt ! Ska klippa mig imorgon så inte topparna bryts nu när det börjar bli långt igen !
Det kanske blir en tripp upp till Stockholm snart ;) Tänkte passa på att fräscha till mig då fast på ett plastik fantastik sett ! Aja mer om det senare när det är aktuellt.
Är glad för att min kära vän Camilla trivs så bra i Stockholm :)
Fast det är cp tråkigt att hon inte är här.
Men vad fan finns här ?
Erm låt mig tänka eller nej jag behöver inte tänka för att finna svaret , INGET !
Jag vill bort & det vill jag NU,
Jag vill till varje pris bara till min huney nuuuuuuuu ;(
Snart ,..snart ..., skall det ske :)

Fly away to the one I love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback