"Ska du ha dig en stänkare ?"

Igår tog jag mig en stänkare innan maten, jag festar som ni vet aldrig mer.
Har ingen lust då jag vet att det slutar illa !
Visst på tropical blev det en del drinkar men där krängde man ju också mat så man blev ju aldrig full.
Jag har festat & blivit full en gång sen huney åkte.
Då gick allt åt helvete !
Jag sa massa fula ord till var människa som gick förbi mig + jag grät jääävlar vad jag böla.
Sen fick jag typ panik & ville bara sätta mig på ett flyg & åka till honom.
Så nej inget festande för min del...
Men det jag ville komma till är att Marry är en likör som har jätte goda smaker !
Mina favoriter är Marrys white chocolate & jag köpte nyligen marrys strawberry cream
Suuuper god ! Finns även Marrys dark chocolate men ja gillar ej mörk chocklad ..
Men älskar man sliskiga söta saker gillar man iaf dom 2 som jag gillar ;)



Tummen upp (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback