So why make a life harder ?

Lalalallalalaaaa kan inte sluta lyssna på Akon & MJs låt !
Jag har jätte lätt att få låtar på huvudet !
Just nu sitter jag här bara i sängen, har ridit min häst , fixat stallet osv.
Egentligen har jag inte gjort så mycket idag. Men tillräkligt för att man inte ska ha tid för något annat.
Jag är verkligen uttråkad, men jag vill inte göra något?
Jag vill va osocial & bara sitta här på mitt rum till tiden är inne...
Jag vill här ifrån , jag vill flyga till världens finaste snyggolo.
Då blir jag glad igen ! Fatta så bra min blogg också hade blivit !
Ni hade älskat den !
Men nu sitter jag bara här & tinar bort i drömmar.
Tänker man på något tillräkligt mycket så slår det in säger dom.
Tro mig jaaaaag tänker hela tiden så ska bli intressant & se om det blir som jag önskat !
Ååh min baby boo I lav jooo <3
Jag är lika brun som min sexy bitch nu hiihhiihih
Nää nu är jag meeegaaa hungrig ! Har inte ätit något på hela dagen !

Hörs sen



Muuuuuums :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback