Solat, check !

Var riktigt skönt att sola, drömma sig bort.
Låssas att man ligger & solar på en strand med huney...
Tråkigt bara när det sloknar så ser man att man ligger i ett solarium ..
Men men.. depp väder idag som vanligt...
Ska snart byta om & bege mig ut till staden en sväng sen ska jag på väla.
Ska faktiskt unna mig lite shopping.
Sist jag shoppa va första helgen i augusti, har handlat ett par skinbyxor efter det , inget annat !
Helt sjukt ! Fatta så mycket jag har sparat sen i augusti !

Just det kanske ska informera er om att på torsdag eftermiddag så ska jag äntligen opereras !
YES det kommer bli så fint & jag lääängtar ! Fast är liiiiite nervös ändå höhö.
Nej nu ska jag byta om för att göra alla mina ärenden ...

Ska även hälsa på min vän som är allvarligt sjuk ;'(
Alla tankar till dig <3...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback