Stress !

OMG som jag har stressat idag !
Solade kl 13.10 inne istan, fy fan vad dom solariumen är varma men GUD så brun man blir !
Skönt, jag lär inte vara vitast på tropical island :)
Har tom redan nu letat fram min bikini så man slipper få panik dagen innan för man inte hittar den ?
Aja var iväg på ett möte, sen har jag varit duktig & köpt mig ett USP minne.
Alltid bra att ha eller ?
Köpte även en lyxshake på vägen hem för ja tycker ja förtjänar en sån så NU ska jag INTE äta mer idag...
NU ska jag plocka fram min pro aqua & göra underverk här hemma innan mamma kommer hem.
Kommer ta en del bilder hihi

Bara så ni vet saknar jag min älskling mega mycket ...
Gråter bara jag tänker på honom för jag vill ha honom hääääääääääääär
Eller nej nu ljög jag
JAG vill vara hos HONOM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Snart kommer väl den jävla snön till oss ....................
Jag vill sola & bada & dricka pina colada :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback