Sur & ledsen ...!

Jag är sur för att fuckbook är helt cp i huvudet & att jag inte får in dom jävla bilderna som jag vet att så många vill se !!!!
Sen är jag jätte ledsen för jag saknar min älskling så sjukt mycket ...
Det är så tomt ... jag HATAR det !
Att jag står ut är ett mirakel !
Fy fan vad jag saknar honom...
HAAAAALLLÅÅÅÅÅÅ jag behöver diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig !
Nej vad negativ jag är ...
Dagarna med International atis i tropical island har iaf varit mega roligt MEN jag saknade min huney där med ..
Kändes jääätte konstigt att inte han var där :(
Tur att alla är så underbara på international atis <3

Oj detta skulle varit uppdaterat för 5 timmarsen ! Aja bättre sent än aldrig ;)
ALLA BILDER LIGGER UPPE PÅ FACEBOOK NU IAF !
HOPPAS NI ÄR NÖJDA & GLADA ÖVER MIN PAPARAZZI ;)
Kommer fler bilder i början av 1 december men än så länge får ni nöja er med dom som finns där nu ;)
Men fler lär komma !

Nu ska jag fixa lite här
& fortsätta gråta...



Jag kan flyga
kan du ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback