Te Amo

Jag älskar dig över hela mitt hjärta
Du är den som får mig att tro på hoppet
Det är dig jag längtar efter
Du är finast i hela min värld
Jag hoppas du förstår hur mycket jag verkligen älskar dig
Min fina snyggolo...
Jag önskar jag var hos dig nu ;(

Mmm tårarna rinner nu.. & jag vill bara bort till min trygghet på andra sidan jorden..
Jag kan knappt inte vänta till den dagen då vi ses igen !
Jag är såå när på att boka plan hela tiden !
Gaaah Allt det här gråtandet gör att jag har sån sjuk huvudverk och det sen leder vidare till ett humör som ej är likt mig !
Jag är verkligen osocial .. förutom när jag jobbar för då kommer teater Queen fram !
Jag orkar inte träffa & umgås med folk. Är bara elakt att vara med dom när jag är så osocial & nere..
Inte deras fel...
Men saknaden är obeskrivlig...
Och jag ... jag bara gråter & är super ledsen ...

Nu ska jag "sova" eller inte ...
Sova för mig är 3 timmar.
Omg snart 70 dagar utan normal sömn...
Men jag finner ingen ro, tryggheten ligger inte bredvis mig
Kan någon väcka mig ur mardrömmen tack?



Jag saknar min snygga prins...
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback