Tidsinställt inlägg - HAHAHAHA !

Hahahahaha jag dog lite av skratt ! SNÄLLA ALLA som läser min blogg kolla kommentaren på förra inlägget !
(annars fattar ni ej detta inlägg )
Jo jag är 13 år & jobbar i black jack?
Lika mycket som jag har skriv fel kan personen som skrivit det inte läsa hahaha
Ja jag vet att jag inte stavar rätt & jag har 100 sär skrivningar?
Det har jag ju sagt själv flera ggr att jag vet om ?
Det är lixom jag.
Jag har faktiskt VG i svenska haha
Stava rätt har aldrig varit min grej.
Visst jag försöker men inget jag hänger upp mig på alls haha
OK ibland formulerar jag mig som en bla**e men det är oftast när jag är väldigt trött.
Men folk tycker ju det är kul att läsa mina stavfel? Jag skrattar själv åt det haha :D

Såå jaa jag är en 13 åring som jobbar som säljare & på krogar i black jack?
Haha ett litet tips , inte för att vara elak eller så men
Lär dig läsa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback