Tillbaka till verkligenheten ?

Jag lever i en mardröm tycker jag, eller jag själv är själva mardrömmen.
Svårt att förklara när det är bara jag som känner känslan.
Jag vill bara att PANG jag vaknar upp, lite så där halv yr, kollar mig runt & DÄR !
Där bredvid mig ligger min huney & snarker :) åååååååh vad jag saknar dig !
Blääää börjar bli lite tröttsamt att vakna & börja dagen med att gråta ...
Men va fan ska man göra ? Jag är verkligen MEGA ledsen & bölar 24/7 ?
Ända gången jag inte har gråtit va på Tropical island.
Vill inte böla inför andra så då får man svälja det ist.
Baaaah ! Låt mig få flyga till min prins nu <3...

Idag ska jag på möte så jag missar som vanligt mötet på international atis tyvärr
Älskar deras möten när man träffar alla osv
NU ska jag tvinga i mig frukost ..
Ska även försöka boka in en soltid idag.

Åh skjut mig jag ooooorkar inte ...
Mmm idag är jag en neggodil


Jag & Carro efter vi tatuerat oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback