Tjaaa people !

Hey !

To day is it bloody sunday
I want to fly away and bee happy.
Hmmm av någon konstig annledning snackar jag jätte mycket engelska ?
Kanske för jag snackade med världens jobbigaste stalker från USA som jag träffade när jag jobbade i LA.
Fick världens längsta mail från Chisy om hur dålig jag är som inte har kommit & hälsat på i USA än haha
Nu i efterhand ångrar jag att jag inte tog mer bilder så ni verkligen kunde få se vilken kopia han är av chris brown !
Jag har en bild på han i min döda dator. Ska lägga upp den sen när jag får liv i den så ska ni själva få se så sjukt lika han är. Dock kan han INTE sjunga som honom hahhaahah !
Den jackan som Chrisy har på den bilden jag har, den jackan ville jag köpa till min huney men NEJ så klart fick jag inte tag på den ! Aja ..

Ville låna twiligth filmen idag eller Eclipse heter den kanske ?
Men den har inte kommit ut än så man kan hyra den ... suck...
Är mega deppig idag som vanligt...
Ska kolla på hästhoppningen på tv kl 17.00
NU ska jag ut till min häst i stallet
Min Burberry <3

Huneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey
I miiiiiiiiiiiiiiisssssssssssssssss
yoooooooooooouuuuuuu



windy day i LA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback