Vad händer ...?

Asså.. mitt hår har blivit långt. Sådär jobbigt långt ?
OK då tänker ni " Men daaaah klipp det !?"
Hmm ni som känner mig vet vad jag syftar på ...
Jag har börjat klippa mitt hår exakt med 6 veckors mellan rum & vipps !
Så växer det mega fort !?
Mina lockar är lockigare än någonsin !
Till sommaren 2011 kommer mitt hår vara mega fint hoppas jag :)
Om jag överlever vintern vill säga...
Usch är så depp & jag behöver min andra halva mer än någonsin...
För övrigt så ser mina naglar för jävliga ut, dom som i vanliga fall är snyggast istan.
Ska klippa av alla & börja om tänkte jag. Min naglar växer som ogräs så det lär ej dröja innan dom är långa igen.
Aja nu ska jag mekka lite & fixa lite...
Imorgon ska jag in till stan en sväng, får se om Figgis får hänga med.
Sen är det torsdag & jag ska opereras gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah !
N  E  R  V  Ö  S !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback