Vinter helg

För dig ska jag göra det 1000 ggr om
Jag har givit dig allt & jag har ingenting kvar
För dig ska jag göra det 1000 ggr om

Jag har satt upp en adventstacke i mitt fönster.
So NOT Princess style ! Den är iaf rosa ;P
Öööh.. kan inte vintern & julen osv bara vara slut nu !`?
Suck...
Inatt ska jag städa mitt rum för jag kan inte sova.
Är JÄTTE ledsen för jag saknar min älskling så mycket..
+ det är stooorm ute så då kan jag inte sova för det heller...

Igår var det 71 days
Miss you my baby booo ♥

Imorgon ska jag sola sen rida ut en lång runda barbacka på min häääst.
Nej nu rinner tårarna som floder på mina kinder så vi hörs imorgon

Nattinatti


Dagens outfit bild
Från måndag förra veckan



Kommentarer
Postat av: Mange

Snygg outfit



Gärna fler dagens outfit bilder :)

2010-12-01 @ 11:48:49
Postat av: Anonym

Tack så mycket :) Okey ska försöka ta fler dagens outfit :)

2010-12-01 @ 16:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback