Aj mina fötter dör !

Hej hej & åter hej.

Haha David Batra var bara så bar ! Ångrar verkligen inte att jag gick & såg han idag på the tivoli :)
Eric Hassle ska snart dit sen Filipa Bark haha
Skönt att få skratta lite :)
Men idag som sagt är jag på bättre humör. Men det är för jag har snackat med min älskling <3
Men snart måste jag sova ! Imorgon ska jag jobbaaaaa :) !
Hihihi skojj skojj :)
Har demo redan vid 10 .00 :O Vet inte likt mig men behöver komma upp på morgonen haha ;)
Hoppas jag säljer en pro aqua imorgon också :P
Måste hinna måla mina naglar imorgon för orkar inte göra det nu !
Nu ska jag snart försöka sova ...
Mmm ni vet ju att jag inte kan sova typ?
Ligger bara & gråter hela tiden för jag saknar min baby booo.
Så nu ska jag soman in i mina egna tårar för imorgon blir en lång dag.
Ska drömma om min älskling.

Syggolo jag älskar dig över hela mitt hjärta <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback