Deppigt värre...

On that cold October night
You're out there
I'm still here

Standing where you left me
I'm standing where you left me
Man, you really hit me hard
Oh my god
I'm standing where you left me
You better come and get me
I'm standing where you left me
I'm right here where you left me, yeah

Empty heart, empty bed
Been so long since I last slept
Never knew what I was in for
Still in chock, kill the clock
What the hell am I doing here ?

Jag är så gryyyyymt sugen på att boka första bästa plan & bara flyga till min kärlek, den jag älskar mest.
Men jag kan INTE det just nu... sjukt störigt så ni anar inte !!!
Fan idag måste jag tvinga mig själv till att sova.
Ska iväg tidigt imorgon...
Fy fan vad jag lider...
Jag vill ha min hun
& jag vill ha han NU !
Vill va hos honom NU NU NUNU NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
Nä nu gråter jag floder så nu avrundar jag här för idag....

Baby booo I lav joooo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback