Halloween , Böööh !

Ja snart är det halloween, jag måse handla det sista som jag ska ha till min outfit.
Vet för en gångskull redan vad ja ska va. Kommer ju inte direkt skrämma nån med min outfit ^^
Hoppas mitt hår har växt lite bara så jag har en liiiten utväx, hatar att se ut som en albino som jag gör...

Imorgon ska jag köpa ett solkort. Folk klagar på att jag inte är mig lik så jag får väl anstränga mig för allmänhetens skull & sola,. Har ju färgat min utväxt som folk klaga på innan.

Ni vet jag brukar skriva om när jag gör V våra mattor med min pro aqua osv NU tänkte jag även ta före & efter bilder :) Så nästa ggn tar jag bilder woohoo så bra jag äääääääääär...

Polisen kom precis in & snackade med mig. Hmm inte lätt att vara maffia brud som jag är hahaha nä skojja. Har hänt en sak här i byn.

Yey om 5 dagar är det möte på international atis, inte omöjligt att jag kommer närvara denna gången. Man vill INTE missa mötena !

Nä nu ska jag städa på mitt rum & gråta lite.


En bild på mig & Ämma från Halloween 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback