Hektisk helg !

Hej.
NU har jag tid att sitta här och skriva.
Har haft såå mycket att göra i helgen! Vara social , jobba osv
Har haft så mycket att göra att jag ej haft tid för att skriva.
Jag vill bara ligga & gråta i min säng hela dagen .. idag är söndag ..
Ännu en ensam jobbig dag .. ja vill inte vaaaraaa hääääär !
Jag vill till min älskling !!!
Ey baby boo aj lav jooo <3
Idag ska jag bara göra ingenting, vila ut mig efter ett meeeeeeeeega låååååååååååångt jobb pass
Ska ut & rida/ fixa i stallet också.
Kl 21.00 är det beck på tv.
Idag blir det inte att sälja någon pro aqua , imorgon däremot blir det så hihi
Imorgon är det också möte på international atis :)


Igår var det 44 days .......

Idag är det

45 days

I miss you .... sjukt jävla mycket min älskling ;'(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback