OMG

Ja omg som skämmer ut sig istan ! Heeeeeeeeelt sjukt !
Jag såg nog seriöst 5 st som pissa / spydde böla osv MITT BLAND allt folk !?
Hahah folk är störda.
Hade trevligt igår med bästis.
Idag ska jag fixa min outfit inför black jacken ikväll.
Jag måste tyvärr vara jävul..............
Ja hade mer tänkt vara Bunny men NEJ det fick man tydligen inte * lackar*

Jag saknar min baby booo något så oooooooootroligt mycket ............
Vill bara att han ska va här.....
Ikväll hade jag velat åka hem till honom, han o ja skulle kollat på nån film & haft det myyyysiiiiigt !
Men nej ... ikväll sitter jag i black jacken .....
Vid 16.00 tiden har jag demo !
Då ska jag sälja en pro aqua hihih ;)

NU ska jag rida burban <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback